Розробка бізнес-плану впровадження нового виду продукції на ФОП Городнюк О.О.

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Метою дослідження є розроблення та обґрунтування бізнес-плану впровадження продуктових інновацій на підприємстві. Об’єктом дослідження є процес підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок розробки та впровадження нових продуктів. Предметом дослідження є науко-теоретичні, методичні, практичні аспекти бізнес-планування при впровадження продуктових інновацій на підприємстві ФОП ГОРОДНЮК О.О. для підвищення його конкурентоспроможності. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених досліджень стали наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених з бізнес планування. Були використані методи порівняння, аналізу та синтезу, екстраполяції, групування, статистичного аналізу, економічного аналізу. Для графічного зображення результатів досліджень та проведення теоретичних узагальнень, формулювання висновків роботи, були використані такі методи - графічний, табличний методи, абстрактно-логічний. Кваліфікаційна робота містить 87 сторінок, 22 таблиці, 5 рисунків, 50 формул, 4 додатка. Перелік посилань нараховує 60 найменувань.
Опис
Ключові слова
розробка бізнес-плану, обгрунтування бізнес-плану, впровадження інновацій, конкурентоспроможність
Бібліографічний опис