Бенчмаркінг як дієвий інструмент управління ефективністю караоке-ресторану «Light Café» ФОП Сташок О.А.
Ескіз недоступний
Дата
2021
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Поняття «ефективність діяльності підприємства», в сучасних ринкових умовах займає одну з головних ролей, що сприяє подальшому функціонуванню та розвитку підприємств. В умовах високого рівня невизначеності, конкуренції, присутності різного роду кризових явищ, наявності різних політичних та економічних проблем в країні та через неузгодженість рішень в середині компанії, підвищення ефективності функціонування підприємства є першочерговим джерелом вирішення поставлених викликів. Необхідність підвищення та забезпечення ефективності підприємства полягає у формуванні нових цілей, засад та принципів діяльності, задоволення потреб споживачів та розширення своїх ринкових можливостей. Головним напрямом підвищення ефективності діяльності підприємства, перш за все, є раціональне використання його ресурсів та потенціалу.
Метою роботи є підвищення ефективності діяльності караоке-ресторану «Light Café» ФОП Сташок О.А. з використанням інструменту бенчмаркінгу.
Для дослідження поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання:
- визначити сутність поняття «економічна ефективність діяльності підприємства» та дослідити резерви її підвищення;
- проаналізувати поняття та види бенчмаркінгу;
- охарактеризувати процес проведення бенчмаркінгу на підприємстві;
- охарактеризувати караоке-ресторан «Light Café» та провести фінансово-економічний аналіз його діяльності;
- дослідити зовнішнє середовище підприємства;
- проаналізувати внутрішнє середовище підприємства караоке-ресторану «Light Café» з використанням інструменту бенчмаркінгу;
- встановити цілі та критерії стратегічного розвитку караоке-ресторану «Light Café»;
- сформувати стратегію розвитку караоке-ресторану «Light Café»;
- обґрунтувати економічну доцільність запропонованих заходів;
Об’єктом дослідження є процес управління ефективністю діяльності підприємства сфери громадського харчування.
Предметом дослідження є теоретичні, практичні аспекти підвищення ефективності діяльності підприємства сфери громадського харчування на основі використання інструменту бенчмаркінгу.
Кваліфікаційна робота містить 86 сторінок, 24 таблиці, 14 рисунків, 5 формул. Перелік посилань нараховує 50 найменувань.
Опис
Ключові слова
діяльність караоке-ресторану, бенчмаркінг, управління ефективністю, інструмент управління підприємством