Бізнес-планування реалізації стартап-проєкту на ПП «Хаджибей - 2005»
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Актуальність теми. Глобалізаційні процеси диктують світові
тенденції розвитку економік країн світу, а також впливають на розвиток
економічних явищ і процесів загалом. Під час еволюції суспільних відносин
підприємництво набувало нових форм, особливостей та під впливом
економічної глобалізації трансформувалось у сучасну бізнес-модель
реалізації підприємницької ідеї – стартап. Стартап – це новий зміст у
підприємницькій діяльності. Традиційно вважалося, що створення нового
продукту/послуги починається з дослідження ринку, тобто класичного
аналізу потреб споживачів, але в сучасних умовах більшість проривних
інноваційних продуктів з’являлось на ринку завдяки інтуїції підприємців. Ця
бізнес-модель підприємництва є відносно новим поняттям в економіці, саме
тому потребує більш детального теоретичного обґрунтування з метою його
критичного осмислення та подолання бар’єрів у практичній реалізації
стартапу.
У першому розділі «Теоретико-методичні основи стартап проєктів»
визначено сутність поняття «стартап-проєкту», досліджено методи оцінювання
стартап-проєктів, визначено переваги та недоліки, зроблене о висновки.
У другому розділу «Передумови впровадження стартап-проєкту»
досліджено тенденції розвитку вендингових стартапів на українському
ринку, наведено загальну характеристику підприємства, проаналізовано
економічні показники діяльності, досліджено конкурентну позицію
підприємства на ринку вендингу, зроблено висновки.
У третьому розділі «Бізнес-планування стартап-проєкту» запропоновано
бізнес-ідею та надано характеристику вендингового стартап-проєкту,
розраховано інвестиційні витрати та показники інвестиційної привабливості
проєкту. Зроблено загальні висновки.
Кваліфікаційна робота бакалавра містить 60 сторінки, 14 таблиць, 11
рисунків. Перелік посилань нараховує 33 найменування.
Опис
Ключові слова
стартап-проєкт, бізнес-ідея, конкуренція, ринок, стадії розвитку, вендинг, планування