Стратегічне планування логістичної діяльності торговельних підприємств

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
У кваліфікаційній магістерській роботі розглянуто напрями стратегічного планування логістичної діяльності торговельних підприємств. У першому розділі систематизовано об'єктивні передумови, види та основні фактори, що впливають на формування логістичної стратегії, досліджені концептуальні підходи до формування логістичних стратегій діяльності підприємств. У другому розділі проаналізовано тенденції галузі рітейлу, оцінено внутрішнє середовище ТОВ «ВЕРЕСЕНЬ ПЛЮС» та наведено оцінку його логістичної діяльності. У третьому розділі викладені напрями поліпшення стратегії логістичної діяльності ТОВ «ВЕРЕСЕНЬ ПЛЮС», розроблено шляхи вдосконалення логістичної системи підприємства та стратегічного планування, показано економічне обґрунтування стратегічних напрямів логістичної діяльності ТОВ «ВЕРЕСЕНЬ ПЛЮС».
Опис
Ключові слова
логістична діяльність, торговельне підприємство, планування, стратегічне планування
Бібліографічний опис
Зібрання