Формування логістичної стратегії підприємств ресторанного бізнесу

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Кваліфікаційна робота магістра на здобуття кваліфікації «магістр» зі спеціальності 073 «Менеджмент». Одеська національна академія харчових технологій, ММіЛ, кафедра менеджменту і логістики, Одеса, 2021. У кваліфікаційній магістерській роботі розглянуто питання необхідності формування логістичної стратегії у закладах громадського харчування. У вступі обґрунтовано актуальність теми магістерської роботи, розкрито зв’язок роботи з науковими темами, сформульовано мету та завдання дослідження, визнано об’єкт, предмет і методичну базу дослідження, висвітлено наукову новизну та практичне значення одержаних результатів. У першому розділі «Теоретико-методичне підґрунтя формування логістичної стратегії підприємства» досліджено теоретичні основи сучасного менеджменту, логістичні процеси та логістичні потоки у закладах ресторанного господарства. Проведено аналіз впливу ролі логістичного сервісу та інформації на бізнес-процеси ресторану. У другому розділі «Аналіз діяльності та ринку закладів ресторанного господарства» проаналізовано ринок громадського харчування, встановлено хто є цільовою аудиторією. Розглянуто правила.кашрута та уподобання відвідувачів за видами національних кухонь. Проведено аналіз фінансово-економічної та господарської діяльності закладів. У третьому розділі «Рекомендації щодо формування логістичної стратегії підприємств ресторанного бізнесу» проведено аналіз можливості розвитку ресторану із урахуванням реалій сьогодення. Запропоновано розширення збутової діяльності за рахунок відкриття торговельного павільона для реалізації нового асортименту їжі на винос. За результатами кваліфікаційної роботи магістра здійснено теоретичне узагальнення і запропоновано вирішення важливого наукового завдання щодо формування логістичної стратегії у сфері збутової діяльності для ресторану.
Опис
Ключові слова
логістична стратегія, підприємства ресторанного бізнесу, формування стратегії
Бібліографічний опис
Зібрання