Удосконалення асортиментної політики ПП Фірма «Гармаш»

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Актуальність теми обумовлена тим, що ефективність діяльності підприємства значно залежить від використання сучасних методів організації виробництва і збуту продукції. За умов ринкового господарювання, особливої уваги набувають такі проблеми як: спеціалізація, формування виробничої програми та обґрунтування асортиментної політики підприємства відповідно до потреб суспільства. Отже, асортиментна політика підприємства відіграє важливу роль у конкурентній боротьбі між підприємствами- виробниками за споживача. У першому розділі роботи «Теоретичні основи формування асортиментної політики підприємства» визначено сутність асортиментної політики підприємства, проаналізовано основні цілі та методи аналізу формування асортименту, досліджено процес формування асортиментної політики на підприємстві. У другому розділу «Дослідження асортиментної політики ПП Фірма «Гармаш» проаналізовано діяльність підприємства ПП Фірма «Гармаш», його зовнішнє середовище, окреслено проблеми асортиментної політики ПП Фірма «Гармаш». У третьому розділі «Удосконалення асортиментної політики ПП Фірма «Гармаш» запропоновано заходи по покращенню асортиментної політики підприємства, обґрунтовано доцільність впровадження нової продукції, здійснено розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 65 сторінок, 23 таблиці, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 41 найменування.
Опис
Ключові слова
асортимент продукції, асортиментна політика, збут, попит, ефективність діяльності підприємства
Бібліографічний опис
Зібрання