Проект загальнодоступної їдальні у м. Лубни Полтавської обл.

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, Кафедра технології ресторанного і оздоровчого харчування
Анотація
Мода на здоровий спосіб життя потрохи докотилася і до України. Принаймні в Києві за останні роки почали активно відкриватися різноманітні кафе та магазини для тих, хто перейшов на рослинну їжу. Сучасний спосіб життя, сидяча робота, і невідомість того, що ми насправді їмо – краща пропаганда здорового способу життя. За словами дієтологів, це логічний наслідок ситуації в світі, за якої з 84 найбільш поширених захворювань більше третини пов’язані з неправильним харчуванням. Мода на натуральність потрохи докотилась і до України. В Києві та Львові поступово відкриваються вегетаріанські кафе і навіть фаст-фуди. Тут замість м'ясної котлети в гамбургер кладуть овочі, а в рол – помідори та сир фета. З чого почати в першу чергу потрібно визначитися з приміщенням. Потрібно враховувати, що виручка їдальні, особливо в перший час, може не покривати високої орендної плати, тому є сенс ставити не на місце розташування, а на поєднання ціна-якість. Щодо інтер’єру, то вважається, що в таких закладах найбільш гармонійно поєднуватимуться натуральні матеріали: дерево, камінь, текстиль. Устаткування кухні та складу не сильно відрізняється від будь-якого іншого ресторанного господарства. Але варто врахувати більшу кількість свіжих овочів у меню, тому необхідно запастися і великою, у порівнянні з традиційним кафе, кількістю холодильників для зберігання овочів і вакуумними упаковками. Стратегія даного проекту полягає у ідентифікації і освоєнні власної ніші на ринку підприємств ресторанного господарства. Це дозволить визначити коло партнерів, вести моніторинг та створити клієнтську базу. Для цього планується використовувати розсилання рекламних оголошень всіма доступними способами, створення та підтримка іміджу підприємства з високим рівнем корпоративної культури, розміщення рекламного продукту на телебаченні, радіо у друкованих засобах масової інформації, в тому числі спеціалізованих періодичних виданнях. Одним із пріоритетних напрямків формування конкурентних переваг в даному проекті загальнодоступної їдальні буде боротьба за кількість покупців та впізнаваність торгової марки. Наявність вдалого бренду допоможе не тільки збільшити ефективність взаємодії з клієнтами, рекламодавцями, постачальниками та інвесторами, але і збільшити кредит довіри потенційних клієнтів. Також буде розроблена гнучка система ціноутворення в залежності від обсягів та частоти покупок, що забезпечить постійних споживачів. Отже, загальнодоступна їдальня повинно забезпечити стабільне зростання частки ринку, та підтримувати відмінну ділову репутацію Метою дипломного проекту є створення проекту загальнодоступної їдальні. Завдання роботи: 1. Розробити концепцію проекту та розробити меню відповідно до тематики закладу. 2. Скласти виробничу програму загальнодоступної їдальні і встановити перелік виробничих цехів, які необхідно спроектувати для її забезпечення. 3. Провести розрахунок заготівельних та доготівельних цехів закладу, беручи за основу виробничу програму (розрахувати обладнання, чисельність працівників та площу); 4. Розробити рекомендації щодо охорони праці та техніки безпеки на підприємстві. 5. Розрахувати показники економічної ефективності проекту загальнодоступної їдальні й встановити рівень рентабельності, середній чек закладу та термін окупності проекту.
Опис
Ключові слова
їдальня, спосіб життя, концепція, виробнича програма
Бібліографічний опис