Бізнес-планування як інструмент підвищення конкурентоспромоності ЗАТ "Одесакондитер»
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Актуальність теми Бізнес-планування як інструмент підвищення
конкурентоспроможності ЗАТ «Одесакондитер» обумовлена питанням, по
підвищенню конкурентоспроможності через використання «нового» для
українських підприємців методу роботи, та виходу на новий рівень роботи
та здолання нових ринків, на рівні з европейськими підриємствами.
У першому розділі «Теоретичні аспекти бізес-планування в
сучасних умовах» визначено поняття бізнес-планування, проаналізовано
засоби та методи, і види його, а також удосконалено навички у плануванні.
У другому розділу «Аналіз та перспективи розвитку підприємств
кондитерської галузі» проаналізовано кондитерську галузі та її ринок,
окреслено проблеми що пов’язані з високою конкуренцією та економічною
нестабільністю держави, через зовнішні і внутрішн проблеми.
У третьому розділі «Розробка бізнес-плану нового продукту
підприємтсва» запропонована ідея виробництва нового продукту «Бісквіт»,
здійснено аналіз даного продукту, його цінність і характеристика,
обґрунтовано доцільність випуску його та здійснено економічне
обґрунтування у вигляд таблиць по виробництву, та розрахунків і кінцевих
ІД, ЧПД та ТО.
Кваліфікаційна робота бакалавра містить 80 сторінок, 23 таблиць, 8
рисунків. Перелік посилань нараховує 22 найменування.
Опис
Ключові слова
бізнес-план, підприємство, кондитерські вироби, бісквіт, ЗАТ «Одесакондитер»