Розробка конкурентної стратегії ТОВ «Одеський хлібозавод №4»

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Актуальність теми обумовлена важливістю перегляду існуючої стратегії та розробку нової для майбутнього розвитку підприємства . В першому розділі визначено головні поняття «конкуренція», «конкурентоспроможність», «конкурентні переваги», «конкурентна стратегія». Особливості та формування конкурентної стратегії. В другому розділі проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище, стан діяльності. В третьому розділі детально викладено,місію, цілі, показники, які гальмують дільність. На основі конкурентних перевагах було запропоновано стратегії , які сформовано на час війського положення і після. Для впровадження стратегій, було розроблено заходи, які допоможуть підвищити рівень діяльності та розвинути підприємство. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 65 сторінок, 14 таблиць, 13 рисунків, 30 посилань на джерела.
Опис
Ключові слова
конкуренція, конкурентна стратегія, конкурентоспроможність.
Бібліографічний опис