Формування соціальної відповідальності бізнесу на ЗАТ «Одесакондитер»
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Актуальність теми. Кваліфікаційна робота присвячена вивченню питання, яке актуальне сьогодні для багатьох підприємств та держав – це вивчення соціальної відповідальності. Соціальна відповідальність належить до низки вічно актуальних проблем, однак її розуміння значною мірою залежить від суспільних перетворень. Питання соціальної відповідальності набувають популярності як з точки зору дослідницького напрямку, так і у практиці менеджменту міжнародних та вітчизняних компаній. Існує безліч дискусій з цього приводу, але висновок один: навіть якщо підприємство виконує вимоги законодавства і дотримується норми ділової етики, своєчасно надає річний звіт стосовно соціальної відповідальності – це не обов’язково свідчить про те, що підприємство є соціально відповідальним.
У першому розділі «Теоретичні аспекти соціальної відповідальності підприємства» визначено сутність соціальної відповідальності, її види та принципи; досліджено методи оцінювання ефективності та результативності соціальної відповідальності підприємств; зроблено висновки.
У другому розділу «Аналіз реалізації соціальної відповідальності на ЗАТ «Одесакондитер» проведено моніторинг динаміки кондитерського виробництва; наведена загальна характеристика діяльності та показники економічної діяльності ЗАТ «Одесакондитер»; проаналізовано здійснення соціальної відповідальності ЗАТ «Одесакондитер». Зроблено висновки.
У третьому розділі «Перспективи розвитку системи соціальної відповідальності ЗАТ «Одесакондитер» запропоновано дорожню карту розвитку соціального проєкту «NoSugar»; обґрунтувано економічну доцільності проєкту «NoSugar». Зроблено висновки.
Кваліфікаційна робота бакалавра містить 62 сторінки, 21 таблицю, 7 рисунків. Перелік посилань нараховує 31 найменування.
Опис
Ключові слова
соціальна відповідальність, кондитерський ринок, соціальні види продукції, проєкт