Маркетингове дослідження ринку соків, нектарів і напоїв (СНН) з метою впровадження нового продукту на СП "Вітмарк-Україна"

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку соків, нектарів і напоїв (СНН) з метою впровадження нового продукту на СП «Вітмарк-Україна». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та впровадженні нового продукту; 2. Маркетингове дослідження ринку; 3. Рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії виведення на ринок нового товару. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження доцільності створення нового продукту сокової продукції на СП «Вітмарк-Україна». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів дослідження ринку сокової продукції з метою впровадження на СП «Вітмарк-Україна» нової сокової продукції. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за Ф. Котлером, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища було зроблено підсумок і визначено найбільш важливі з них, які потім було використано в розробці нового товару, а саме жувальних соків. У якості товарної політики обрано стратегію диференціації. Вона являє собою процес розробки ряду істотних модифікацій товару, які роблять його відмінним від товарів-конкурентів. Робота містить 19 таблиць, 15 рисунків та 40 літературних джерел.
Опис
Ключові слова
маркетингове дослідження, український ринок СНН, ієрархія споживчої цінності товару за 5 рівнями (Ф. Котлер), маркетинговий аналіз, споживачі, анкетування, конкурентне середовище, PEST- аналіз, SWOT- аналіз, новий товар, комплекс маркетингу "4Р", маркетингові стратегії
Бібліографічний опис
Зібрання