Маркетингове дослідження ринку виноробної продукції з метою просування нового продукту ТОВ " АЛКОЛАЙН"
Ескіз недоступний
Дата
2021
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Актуальність теми полягає в тому, що подальше загострення економічних, політичних, соціальних негараздів негативно відбилось на показниках роздрібної торгівлі, зокрема алкогольними напоями. Основною причиною падіння товарообігу стало зниження купівельної спроможності населення, що спричинило падіння платоспроможного попиту. Негативні явища у соціально-економічній, політичній сферах, динамічність ринкової ситуації, загострення конкурентної боротьби потребують прийняття своєчасних та обґрунтованих управлінських рішень, для розробки яких необ-хідний значний обсяг різноманітної інформації, що зумовлює підвищення ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємств.
Метою даної кваліфікаційної роботи є визначення особливостей планування виведення на ринок нового продукту.
Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі:
1. Розглянути теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та виведенні нового продукту;
2. Провести маркетингове дослідження ринку виноробної продукції в Україні;
3. Надати рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії просування на ринок нової продукції.
Об’єктом дослідження виступає ринок виноробної продукції України і діяльність на ньому ПрАТ «Одесавинпром».
Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи маркетингового дослідження ринку з метою розробки нового продукту та виведення його на ринок.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, виноробна галузь, споживачі, анкетування, конкуренти, вино, макро- і мікросередовище, новий продукт, реклама