Маркетингове дослідження ринку ігристих вин з метою впровадження нового продукту на ПрАТ "Одесавинпром"

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ігристих вин з метою впровадження нового продукту на ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та впровадженні нового продукту; 2. Маркетингове дослідження ринку ігристого вина України; 3. Рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії виведення на ринок нового товару. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку ігристих вин з метою виведення на ринок нового продукту. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів впровадження у виробництво і виведення на ринок нових ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обґрунтуванням маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за Ф. Котлером, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища було підведено підсумок і визначено найбільш ефективні напрямки розвитку, які потім було використано в розробці нового ігристого вина. Робота містить 14 таблиць, 21 рисунок та 40 літературних джерел.
Опис
Ключові слова
маркетингове дослідження, ринок ігристих вин, маркетинговий аналіз, анкетування, концепція Ф. Котлера "5 рівнів товару", PEST- аналіз, SWOT- аналіз, новий товар, комплекс маркетингу "4Р", загальна і функціональні маркетингові стратегії
Бібліографічний опис
Зібрання