Розробка маркетингової конкурентної стратегії ТОВ «Хімзахист»
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Мета роботи –обґрунтувати маркетингову конкурентну стратегіюТОВ «ХІМЗАХИСТ» у сучасних ринкових умовах.
Для досягнення поставленої мети вирішені наступні завдання:
- обґрунтовано теоретичні засади розробки конкурентної стратегії підприємства;
- проаналізовано мікроекономічні умови функціонування ТОВ «Хімзазхист»;
- рекомендовано конкурентну стратегію ТОВ «Хімзахист».
Обєкт дослідження - процес розробки маркетингової конкурентної стратегії підприємства сфери послуг на промисловому ринку.
Предмет дослідження – комплекс наукових, теоретичних, прикладних та рекомендаційних аспектів проблеми обґрунтування та розробки маркетингової конкурентної стратегії ТОВ «Хімзахист».
У аналітичному розділі надано організаційно – економічну характеристику та проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «Хімзахист». У проектному розділі запропоновано заходи з реалізації конкурентної стратегії досліджуваного підприємства.
Опис
Ключові слова
маркетингові стратегії, конкурентні стратегії, сфера послуг, ефективність маркетингових заходів, промисловий маркетинг