Розробка маркетингової конкурентної стратегії ТОВ «Хімзахист»

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Мета роботи –обґрунтувати маркетингову конкурентну стратегіюТОВ «ХІМЗАХИСТ» у сучасних ринкових умовах. Для досягнення поставленої мети вирішені наступні завдання: - обґрунтовано теоретичні засади розробки конкурентної стратегії підприємства; - проаналізовано мікроекономічні умови функціонування ТОВ «Хімзазхист»; - рекомендовано конкурентну стратегію ТОВ «Хімзахист». Обєкт дослідження - процес розробки маркетингової конкурентної стратегії підприємства сфери послуг на промисловому ринку. Предмет дослідження – комплекс наукових, теоретичних, прикладних та рекомендаційних аспектів проблеми обґрунтування та розробки маркетингової конкурентної стратегії ТОВ «Хімзахист». У аналітичному розділі надано організаційно – економічну характеристику та проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «Хімзахист». У проектному розділі запропоновано заходи з реалізації конкурентної стратегії досліджуваного підприємства.
Опис
Ключові слова
маркетингові стратегії, конкурентні стратегії, сфера послуг, ефективність маркетингових заходів, промисловий маркетинг
Бібліографічний опис
Зібрання