Маркетингове ціноутворення та його вдосконалення в ТОВ «Гормолзавод»

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Мета кваліфікаційної роботи полягала у розкритті теоретичних основ формування маркетингової цінової політики і розробці рекомендацій щодо удосконалення ціноутворення в ТОВ «Гормолзавод». Ціноутворення на продукцію молокопереробного підприємства залежить від ціни на сировину. За досліджуваний період виявлена тенденція до зростання ціни на молоко, що вплинуло й на собівартість продукції його переробки. Реалізація наданих в роботі пропозицій в досліджуваному підприємстві дозволить забезпечити виконання системою ціноутворення наступних функцій: зберігання й автоматичного відновлення інформації про ціни постачальників та конкурентів; про відпускні ціни підприємства; зберігання знижок і націнок стосовно обсягу продажів ( знижки можуть встановлюватись автоматично при перевищенні суми продажу від заданої норми); механізми для розрахунку одних цін на підставі інших цін; формування прайс-листів з відпускними цінами; аналіз змін в ціноутворенні в залежності від багатьох факторів Рекомендовано застосувати не одну цінову стратегію, а їх комбінацію, з метою досягнення найбільшого ефекту.
Опис
Ключові слова
маркетингове ціноутворення, ціна, прибуток, рентабельність, ринок молочних виробів, точка беззбитковості
Бібліографічний опис
Зібрання