Шляхи удосконалення асортиментної політики ТОВ «СільпоФуд» в сегменті рибних консервів

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
За умов загостроння конкурентної боротьби між торгівельними підприємствами все більшого значення набуває асортиментна політика підприємства. Від якості та динамічності якої залежить прихильність споживачів до торговельної мережі і, в кінуевому підсумку, ефективність діяльності підпримства. Формування асортименту продуктів харчування, зокрема в сегменті рибних консервів є склданим та багатогранним проуесом, що потребує всебічного аналізу ринкової ситуації та поведінки споживачів зокрема, що зумовлює підвищення ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємств та пошуку шляхів оптимізації асортиментного потрфеля. Метою даної кваліфікаційної роботи є визначення шляхів удосконалення асортиментної політики підприємства в сегменті рибних консервів. Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі: 1. Розглянути теоретичні засади формування асортиментної політики підприємства; 2. Проаналізувати маркетингову діяльність підприємства; 3. Надати рекомендації щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті рибних консервів. Об’єктом дослідження є теоретико-методологічні основи формування асортиментної політики підприємства. Предметом дослідження є процес формування маркетингоовї асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» в в сегменті рибних консервів.
Опис
Ключові слова
маркетинг, асортиментна політика, рибні консерви, якість, номенклатура, макро- мікросередовище
Бібліографічний опис
Зібрання