Шляхи удосконалення асортиментної політики ТОВ «СільпоФуд» в сегменті рибних консервів
Ескіз недоступний
Дата
2021
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
За умов загостроння конкурентної боротьби між торгівельними підприємствами все більшого значення набуває асортиментна політика підприємства. Від якості та
динамічності якої залежить прихильність споживачів до торговельної мережі
і, в кінуевому підсумку, ефективність діяльності підпримства. Формування
асортименту продуктів харчування, зокрема в сегменті рибних консервів є
склданим та багатогранним проуесом, що потребує всебічного аналізу
ринкової ситуації та поведінки споживачів зокрема, що зумовлює
підвищення ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємств та
пошуку шляхів оптимізації асортиментного потрфеля.
Метою даної кваліфікаційної роботи є визначення шляхів
удосконалення асортиментної політики підприємства в сегменті рибних
консервів.
Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі:
1. Розглянути теоретичні засади формування асортиментної політики
підприємства;
2. Проаналізувати маркетингову діяльність підприємства;
3. Надати рекомендації щодо удосконалення асортиментної політики
ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті рибних консервів.
Об’єктом дослідження є теоретико-методологічні основи формування
асортиментної політики підприємства.
Предметом дослідження є процес формування маркетингоовї
асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» в в сегменті рибних консервів.
Опис
Ключові слова
маркетинг, асортиментна політика, рибні консерви, якість, номенклатура, макро- мікросередовище