Розробка маркетингових методів стимулювання продажів морозива в ТОВ «Сільпо-Фуд»

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів стимулювання продажів морозива в ТОВ «Сільпо-Фуд», обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів стиму-лювання продажів морозива в ТОВ «Сільпо-Фуд». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Сільпо-Фуд» та асортимент морозива ТМ «Лімо» та конкурентів, який реалізуються в роздріб-ній торговельній мережі. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів розробки маркетингових методів стимулювання продажів морозива. Для проведення аналізу маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» та морозива ТМ «Лімо» були використані карта стратегічних груп, позиціонування торгових марок, АВС-XYZ-аналіз, маркетингове дослідження, SWOT-аналіз. Загальний обсяг роботи складає 79 сторінок, з них 64 сторінки основного тексту. Робота містить 21 рисунок, 17 таблиць, список використаних джерел складається з 71 джерела.
Опис
Ключові слова
маркетинг, стимулювання продажів, морозиво, маркетингові дослідження
Бібліографічний опис
Зібрання