Формування маркетингової комунікаційної політики ФОП ІВАННІКОВ ЄВГЕНІЙ СЕМЕНОВИЧ (ГРК «Інгул»)

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Актуальність теми полягає в тому, що маркетингові комунікації, зокрема, у сфері ресторанних послуг, завжди займали одну з головних ролей в діяльності підприємства. На сьогодні, ринкове середовище вимагає використання сучасних клієнтоорієнтованих підходів, пошуку нових каналів інформування споживачів, постійне удосконалення процесів передачі даних підприємства щодо окремих видів продукції та послуг. Досліджений досвід роботи успішних західних та вітчизняних підприємств за умов загострення конкуренції свідчить про те, що сучасне підприємство повинно не тільки визначити форму, контент, канали, періодичність маркетингових комунікацій, а і сформувати систему безперервного потоку доповнюючих різноманітних інформаційних взаємодій зі споживачем. Таке твердження підтверджує актуальність обраної теми кваліфікаційної роботи та підкреслює необхідність теоретико-практичного дослідження щодо удосконалення маркетингової комунікативної політики на підприємстві. Метою дипломної роботи є розробка теоретичних засад, а також практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства готельно-ресторанного господарства. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Охарактеризувати теоретичні основи маркетингових комунікацій; 2. Проаналізувати функціонування комунікаційної політики ФОП ІВАННІКОВ ЄВГЕНІЙ СЕМЕНОВИЧ (ГРК «Інгул»); 3. Запропонувати пропозиції щодо удосконалення комунікаційної політики ФОП ІВАННІКОВ ЄВГЕНІЙ СЕМЕНОВИЧ (ГРК «Інгул»). Об’єктом кваліфікаційної роботи було обрано маркетингову комунікаційну політику ФОП ІВАННІКОВ ЄВГЕНІЙ СЕМЕНОВИЧ (ГРК «Інгул»). Предметом дослідження у кваліфікаційній роботі є теоретичні та практичні засади щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства.
Опис
Ключові слова
комунікаційна політика, просування товару, реклама, піар, ринок послуг
Бібліографічний опис
Зібрання