Оцінка ефектвності маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблемних аспектів маркетингової діяльності та вибору напрямів щодо удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Актуальність роботи є вивчення впливу маркетингового зовнішнього і внутрішнього середовища на діяльність підприємства, вивчення потреб цільових споживачів, реалізація продукції, стимулювання збуту і приваблення нових споживачів, оцінка маркетингової діяльності підприємства, від ефективності якої залежить майбутнє компанії в цілому. У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам маркетингової діяльності та методичним підходам до її оцінки. У другому розділі наведена загальна характеристика ТОВ «Сільпо-Фуд», проведено аналіз його фінансово-економічних показників діяльності, а також існуючого стану маркетингової діяльності при здійсненні ЗЕД. У третьому розділі розроблено цільові показників ефективної маркетингової діяльності підприємства та запропоновано програму дій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд», проведено економічну оцінку результативності запропонованих заходів.
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, ефективність, результативність, показники ефективності та результативності, стратегічний маркетинг та інші
Бібліографічний опис
Зібрання