Розробка маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд»

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення ефективності продажів продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд» Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження є аналіз теоретичних підходів до оцінки маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд», практичне оцінювання рівня та перспектив підвищення ефективності продажу мінеральних вод. У процесі роботи було з’ясовано, що із всіх шляхів підвищення ефективності продажів продукції найдоцільнішим буде впровадження заходів щодо: - зміни цін на продукцію, впровадження акцій, розміщення POSматеріалів; - розміщення мінеральної води поруч із супутніми товарами. Адже саме ці показники дають найбільшу матеріальну вигоду ТОВ «Сільпо-Фуд».
Опис
Ключові слова
маркетинг, ринок, мінеральна вода, підприємство, реклама
Бібліографічний опис