Розробка маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд»
 Ескіз недоступний 
Дата
2021
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки 
маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод 
ТОВ «Сільпо-Фуд». Кваліфікаційна робота містить такі розділи:
1. Теоретичні засади підвищення ефективності продажів продукції;
2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд».
3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення 
ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд»
Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів 
підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд».
 Предметом дослідження є аналіз теоретичних підходів до оцінки 
маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд», практичне оцінювання рівня та 
перспектив підвищення ефективності продажу мінеральних вод.
У процесі роботи було з’ясовано, що із всіх шляхів підвищення 
ефективності продажів продукції найдоцільнішим буде впровадження заходів 
щодо: 
 - зміни цін на продукцію, впровадження акцій, розміщення POSматеріалів;
 - розміщення мінеральної води поруч із супутніми товарами.
 Адже саме ці показники дають найбільшу матеріальну вигоду ТОВ 
«Сільпо-Фуд».
Опис
Ключові слова
маркетинг, ринок, мінеральна вода, підприємство, реклама