Управління маркетинговою діяльністю ТОВ «СІЛЬПО ФУД» в сегменті «зефір»

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Магістерська робота на тему «Управління маркетинговою діяльністю ТОВ «СІЛЬПО ФУД» в сегменті «зефір»» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 101 сторінку. Робота містить 19 таблиці, та 19 рисунків. Перелік посилань нараховує 53 найменування. Мета кваліфікаційної роботи полягає в аналізі особливостей управляння маркетинговою діяльністю ТОВ «СІЛЬПО ФУД» в сегменті «зефір», та розробка заходів з її вдосконалення. Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з управлінням маркетинговою діяльністю для ТОВ «СІЛЬПО ФУД» в сегменті «зефір». Предметом є теоретико-методичні та прикладні аспекти формування та управління маркетинговою діяльністю підприємства. Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці науково-обґрунтованих рекомендацій щодо управління маркетинговою діяльністю ТОВ «СІЛЬПО ФУД» в сегменті «зефір». Практична значущість полягає в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства ТОВ «СІЛЬПО ФУД» в сегменті «зефір», формуванні програми рекламної діяльності підприємства та підвищенні ефективності збутової політики. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера.
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, маркетингова стратегія, стратегічне планування, методи маркетингових досліджень, ефективність маркетингової діяльності
Бібліографічний опис
Зібрання