Формування маркетингової стратегії АН «Промінада»
Ескіз недоступний
Дата
2021
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Магістерська робота на тему «Формування маркетингової стратегії АН «Промінада» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 95 сторінок, з них 84 сторінок основного тексту. Робота містить 31 таблицю та 17 рисунків. Перелік посилань нараховує 40 найменувань.
Мета кваліфікаційної роботи полягає у формуванні маркетингової стратегії для АН «Промінада».
Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з формуванням маркетингової стратегії агентства нерухомості.
Предметом є теоретико-методичні та прикладні аспекти формування маркетингової стратегії агентства нерухомості - реклами для АН «Промінада».
Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці обґрунтованих рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії АН «Промінада».
Практична значущість полягає в формуванні маркетингової стратегії АН «Промінада», програми рекламної діяльності агентства та підвищенні ефективності збуту послуг.
Методи дослідження: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера.
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія, маркетингове планування, види маркетингових стратегій, ефективність маркетингової стратегії, формування рекламної кампанії