Розробка маркетингової стратегії ресторану «РUBLIC ВEACH СLUB» (м.Одеса)

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо сутності та ролі маркетингової стратегії, її складових елементів та видів, з метою її розробки для ресторану «Рublic Вeach Сlub». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємств; 2. Аналіз маркетингової діяльності ресторану «Рublic Вeach Сlub»; 3. Маркетингова стратегія ресторану «Рublic Вeach Сlub». Мета кваліфікаційної роботи: аналіз особливостей формування маркетингової стратегії ресторану «Рublic Вeach Сlub» та розробка заходів з її вдосконалення. Відповідно до мети визначено такі основні завдання: 1. Вивчити теоретичні основи розробки маркетингової стратегії на підприємстві. 2. Провести аналіз маркетингової стратегії ресторану «Рublic Вeach Сlub». 3. Розробити практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії ресторану «Рublic Вeach Сlub». Об’єктом даного дослідження є ресторан «Рublic Вeach Сlub». Предметом дослідження в кваліфікаційній роботі є процес формування маркетингової стратегії даного ресторану. У процесі роботи було з’ясовано, що ресторану «Рublic Вeach Сlub» необхідно: 1. Організувати доставку їжі додому; 2. Розробити систему знижкових карт та різноманітних акцій; 3. Встановити вітрини для приваблення додаткових клієнтів; 4. Провести ефективну рекламну кампанію. Робота містить 23 рисунка, 23 таблиці, список використаних джерел складається із 33 найменувань.
Опис
Ключові слова
стратегія, маркетингова стратегія, ринок ресторанних послуг, маркетинг мікс
Бібліографічний опис
Зібрання