Формування конкурентної переваги ТОВ «Епіцентр К» в сегменті побутової техніки

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Магістерська робота на тему: Формування конкурентної переваги ТОВ «Епіцентр К» в сегменті побутової техніки. Складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 98 сторінок, з них 81 сторінку основного тексту. Робота містить 20 таблиць, 13 рисунків, 3 додатки. Перелік використаних джерел з 57 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи полягає у формуванні комплексу конкурентних переваг ТОВ «Епіцентр К» у сегменті побутової техніки та плану заходів щодо її реалізації. Об’єктом дослідження є процес управління конкурентними перевагами в торговельному центрі «Епіцентр К» у м. Одеса. Предметом є маркетингова діяльність стосовно конкурентоспроможності у сегменті побутової техніки в торговельному центрі «Епіцентр К» у м. Одеса. Наукова новизна одержаних результатів визначається в подальшому розвитку: класифікації конкурентних переваг за певними ознаками; уточненні переліку конкурентних переваг, властивих торговельним підприємствам; класифікації методик оцінки конкурентних позицій за певними ознаками. Практична значущість полягає в оцінці конкурентоспроможності ТОВ «Епіцентр К» у сегменті побутової техніки, розробці програми заходів з підвищення конкурентоспроможності. Методи дослідження: АВС та XYZ –аналіз, опитування, статистичний аналіз, опис характеристик ТОВ «Епіцентр К», узагальнення даних, аналіз та синтез.
Опис
Ключові слова
конкуренція, конкурентна перевага, побутова техніка, торговельна мережа, фактори конкуренції, багатокутник конкурентоспроможності
Бібліографічний опис
Зібрання