Формування маркетингової комунікаційної політики ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД»
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо покращення маркетингової комунцкаційної політики ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД»
Кваліфікаційна робота містить такі розділи:
1. Теоретичні засади формування маркетингової асортиментної політики в діяльності підприємства;
2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД»
3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо покращення комунікаційної політики ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД»
Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової комунікаційної політики ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД».
Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів покращення комунікаційної політики на ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД» з економічним обгрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів.
При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз ширини та глибини асортименту, життєвий цикл товару, матриця БКГ.
У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища для ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД» було запропоновано для покращення фінансового становища підприємства слід диверсифікувати його товарний портфель. Посилаючись на проведений аналіз для удосконалення комунікаційної політики ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД» рекомендова удосконалити рекламну діяльність.
Опис
Ключові слова
маркетинг, стратегія, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, методи, сегментація