«Формування системи маркетингових стратегій для просування на споживчий ринок нових ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром»

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Магістерська робота на тему «Формування системи маркетингових стратегій для просування на споживчий ринок нових ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 98 сторінок, з них 93 сторінки основного тексту, 15 рисунків, 33 таблиці, список використаних джерел, який складається з 60 найменувань. Метою написання даної кваліфікаційної роботи є формування системи маркетингових стратегій для просування на споживчий ринок нових ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром». Об’єктом дослідження є виноробна продукція, яка виробляється на ПрАТ «Одесавинпром», а також новий продукт – безалкогольні ігристі вина. Предметом дослідження є формування системи маркетингових стратегій для просування нових ігристих вин та маркетингова діяльність ПрАТ «Одесавинпром» на ринку виноробної продукції. Методи наукових досліджень: PEST-аналіз для аналізу впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця Бостонської консалтингової групи (БКГ), карта емпатії, рівні товару за 5 «Р», матриця «товар-ринки» І. Ансоффа для розробки стратегії підприємства. Наукова новизна.Відповідно до мети і завдань у роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування маркетингових стратегій підприємства та розробки системи просуванняна споживчий ринок нових ігристих вин. Практична значущість отриманих результатів полягає в управлінні системою маркетингових стратегій просування, формуванні програми рекламної кампанії та стимулюваннізбуту на споживчий ринок нових ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром».
Опис
Ключові слова
маркетингові стратегії, просування товарів, ігристі вина, мікро- та макросередовище
Бібліографічний опис
Зібрання