Розробка маркетингової комунікаційної політики з просування комп’ютерної гри з застосуванням технології VR

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Кваліфікаційна робота є складовою частиною комплексного проєкту, що розробляється разом з кафедрою Комп’ютерної інженерії за темою «Розробка та просування комп’ютерної гри з застосуванням технології VR». Для успіху на ринку, комп’ютерна гра має відповідати інтересам споживача, бути цікавою для нього, з привабливою ціною та розповсюджуватися релевантними каналами. Особливо актуальним є розробка та втілення маркетингової комунікаційної політики, спрямованої саме на цільовий сегмент певної гри. Мета кваліфікаційної роботи – розробка та обґрунтування заходів маркетингової комунікаційної політики для комп’ютерної гри з застосуванням технології VR що була розроблена здобувачем СВО «Бакалавр», спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» освітньої програми «Розробка ігор та інтерактивних медіа у віртуальній реальності» Олександром Кожухар. Об’єктом дослідження є процес маркетингових комунікацій під час просування комп’ютерних ігор на ринок. Предметом дослідження – методики розробки та методи просування на ринок комп’ютерних ігор. Теоретичною і методологічною основою дослідження послужили праці зарубіжних і вітчизняних авторів за статистикою, аналізу, маркетингу, статистичні дані аналізу ринку комп’ютерних ігор з технологією віртуальної реальності в світі і в Україні. Загальний обсяг роботи складає 73 сторінок, з них 67 сторінки основного тексту. Робота містить 9 рисунків, 3 таблиць, список використаних джерел складається з 47 джерел.
Опис
Ключові слова
маркетингова комунікаційна політика, Віртуальна Реальність, геймери, геймплей, скіни, інтерфейс
Бібліографічний опис