Удосконалення маркетингових комунікацій торговельної компанії ТОВ “СОМіК”

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики матеріалів для будівництва і ремонту, обґрунтування необхідності її та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та удосконалення маркетингової комунікаційної політики роздрібного та оптового продажу матеріалів для будівництва і торгівлі на прикладі торговельної компанії ТОВ «СОМіК». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність торговельної компанії ТОВ «СОМіК». Предметом дослідження є маркетингова комунікаційна політика роздрібного та оптового продажу матеріалів для будівництва і ремонту торговельної компанії ТОВ «СОМіК». Для проведення аналізу маркетингової комунікаційної політики торговельної компанії ТОВ «СОМіК» були використані PEST-аналіз, маркетингове дослідження, дослідження маркетингових комунікацій. Загальний обсяг роботи складає 73 сторінок, з них 67 сторінки основного тексту. Робота містить 18 рисунків, 9 таблиць, список використаних джерел складається з 52 джерел.
Опис
Ключові слова
маркетингова комунікаційна політика, торговельна компанія, PEST-аналіз, маркетингове дослідження, дослідження маркетингових комунікацій
Бібліографічний опис
Зібрання