Конкурентоспроможність підприємства та шляхи її підвищення на ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика»

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра економіки промисловості
Анотація
Метою виконання роботи є визначення факторів підвищення конкурентоспроможності підприємства ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика». Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступає виробничо-господарська діяльність «Запорізької кондитерської фабрики» Предметом дослідження є фактори, що впливають на конкурентоспроможність. Завданням роботи передбачено вивчення теоретичних і практичних аспектів сутності конкурентоспроможності підприємства, факторів, що впливають на неї, показників, що використовуються для розрахунку конкурентоспроможності, провести огляд існуючих методик визначення конкурентоспроможності підприємств. А також провести аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, виявити напрямки щодо підвищення ефективності його діяльності та запропонувати пропозиції щодо покращення роботи підприємства, провести відповідні економічні розрахунки. За результатами роботи, були сформульовані висновки, щодо економічного стану ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика» та впливу запропонованого заходу на підвищення основних показників роботи підприємства, а також на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Одержані результати можуть бути використанні на підприємстві як заходи по вдосконаленню його роботи.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, підприємство, фактори, аналіз, методики, напрямки підвищення, економічна ефективність
Бібліографічний опис
Зібрання