Шляхи та методи досягнення конкурентних переваг ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра економіки промисловості
Анотація
Метою роботи є підвищення конкурентоспроможності та основних конкурентних переваг підприємства на прикладі ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Об’єктом дослідження є процеси отримання конкурентних переваг та формування конкурентоспроможності підприємства. Предметом дослідження є конкурентні переваги та конкурентоспроможність ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Заданням роботи передбачено визначити основні методи оцінки конкурентних переваг підприємства та конкурентоспроможності в цілому, провести діагностику внутрішнього стану ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен», визначити та проаналізувати основні показники конкурентоспроможності, виявити слабкі та сильні сторони, розробити та оцінити ефективність заходу з підвищення конкурентоспроможності підприємства. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки щодо шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Одержані результати можуть бути використані на підприємствах кондитерської промисловості України.
Опис
Ключові слова
Конкуренція, конкурентні переваги, конкурентоспроможність
Бібліографічний опис
Зібрання