Оцінка конкурентоспроможності та розробка конкурентної стратегії розвитку підприємств кондитерської галузі

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра економіки промисловості
Анотація
Метою виконання роботи є визначення рівня конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі та розробка конкурентної стратегії їх розвитку. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають процеси управління конкурентоспроможністю підприємств. Предметом дослідження є оцінка конкурентоспроможності та розробка конкурентної стратегії розвитку підприємств кондитерської галузі. Завданням роботи передбачено дослідити науково-теоретичні основи управління конкурентоспроможністю підприємств; проаналізувати методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств та розробки конкурентної стратегії; визначити стан конкуренції на ринку кондитерських виробів; оцінити конкурентоспроможність підприємств кондитерської галузі України; розробити пропозиції з стратегії розвитку кондитерських підприємств; розрахувати ефективність заходів з підвищення конкурентоспроможності підприємств. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки та пропозиції з підвищення конкурентоспроможності та розробки конкурентної стратегії підприємств кондитерської галузі. Одержані результати можуть бути використані на підприємствах кондитерської галузі.
Опис
Ключові слова
Конкурентоспроможність, конкурентні стратегії, оцінка конкурентоспроможності, кондитерська галузь
Бібліографічний опис