Оцінка конкурентоспроможності та розробка конкурентної стратегії розвитку підприємств кондитерської галузі

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра економіки промисловості
Анотація
Метою виконання роботи є визначення рівня конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі та розробка конкурентної стратегії їх розвитку. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають процеси управління конкурентоспроможністю підприємств. Предметом дослідження є оцінка конкурентоспроможності та розробка конкурентної стратегії розвитку підприємств кондитерської галузі. Завданням роботи передбачено дослідити науково-теоретичні основи управління конкурентоспроможністю підприємств; проаналізувати методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств та розробки конкурентної стратегії; визначити стан конкуренції на ринку кондитерських виробів; оцінити конкурентоспроможність підприємств кондитерської галузі України; розробити пропозиції з стратегії розвитку кондитерських підприємств; розрахувати ефективність заходів з підвищення конкурентоспроможності підприємств. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки та пропозиції з підвищення конкурентоспроможності та розробки конкурентної стратегії підприємств кондитерської галузі. Одержані результати можуть бути використані на підприємствах кондитерської галузі.
Опис
Ключові слова
Конкурентоспроможність, конкурентні стратегії, оцінка конкурентоспроможності, кондитерська галузь
Бібліографічний опис
Зібрання