Обґрунтування стратегії розвитку підприємницької діяльності ПП «ЕВЕНТУС»

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Обґрунтування стратегії розвитку підприємницької діяльності ПП «ЕВЕНТУС»
Анотація
Метою дипломної роботи є дослідження теоретичних і практичних аспектів стратегії розвитку підприємства, її вибір і обґрунтування, а також розробка шляхів реалізації на основі стратегічного аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища. Наукова новизна одержаних результатів визначається реальною оцінкою управління маркетинговою діяльністю ПП «Евентус», а також винесення пропозицій щодо удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві. Практична значущість отриманих результатів полягає управлінні маркетинговою діяльністю ПП «Евентус». Проаналізовано та обґрунтовано специфіку ділової стратегії розвитку підприємства на основі механізмів інтегрованості. В роботі розкрито основні рекомендації щодо формування ділової стратегії розвитку підприємства з урахування зовнішніх та внутрішніх факторів. Обґрунтовано головні задачі, які необхідно вирішувати в процесі формування стратегії розвитку підприємства. Методи наукових досліджень: PEST-аналіз, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця Бостонської консультативної групи (БКГ), матриця І. Ансоффа «товар-ринок».
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, стратегія, збутова діяльність, рекламна діяльність.  
Бібліографічний опис