Обґрунтування стратегії підвищення прибутковості діяльності підприємств плодоовочевої консервної галузі
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра економіки промисловості
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи магістра є розробка стратегії підвищення прибутковості діяльності підприємств плодоовочевої консервної галузі.
Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають процеси розробки стратегії прибутковості діяльності підприємств плодоовочевої консервної галузі.
Предметом дослідження є методи та принципи розробки стратегії підприємств плодоовочевої консервної галузі на прикладі ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування (ОКЗДХ)» та ПрАТ «Житомирський консервний завод».
За результатами виконаної роботи сформульовані висновки та пропозиції щодо стратегії підвищення прибутковості діяльності підприємств плодоовочевої консервної галузі.
Опис
Ключові слова
прибутковість, стратегія плодоовочева консервна галузь