Підходи щодо формування та реалізації конкурентних стратегій на ТОВ «Одеський хлібозавод №4»

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
"Актуальність теми обумовлена тим, що оскільки конкурентне середовище з кожним роком стає все більш жорстким, важливо мати найбільш точне додаткове бачення сформованої оцінки ситуації як у своїй організації, так і з найбільшою точністю мати уявлення про можливості було конкурентів. Саме для цього доцільно мати У першому розділі «Теоретичні засади формування конкурентної стратегії підприємства» визначена сутність конкуренції, конкурентного середовища підприємства, поняття та види конкурентної стратегії підприємства. У другому розділу «Оцінка конкурентної стратегії хлібопекарського підприємства» проведено аналіз хлібопекарської галузі України, охарактеризовано ТОВ «Одеський хлібозавод № 4» та його внутрішнє середовище, здійснено стратегічний аналіз діяльності ТОВ «Одеський хлібозавод №4». У третьому розділі «Рекомендації щодо формування та реалізації конкурентних стратегій на ТОВ «Одеський хлібозавод №4»» проведено розробку конкурентної стратегії ТОВ «Одеський хлібозавод №4» та проведений розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 60 сторінку, 16 таблиць, 6 рисунків. Перелік посилань нараховує 35 найменування."
Опис
Ключові слова
конкуренція, стратегія, конкурентна стратегія, конкурентна перевага, конкурентне середовище.
Бібліографічний опис