Особливості використання технології доповненої реальності для розробки настільних навчальних ігор

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглядається технологія доповненої реальності як навчальний компонент при вивченні окремих тем дисципліни «Операційні системи» для студентів 1-го курсу напряму «Комп’ютерні науки». Студентам пропонується створити настільні ігри, в яких технологія доповненої реальності є носієм додаткового навчального мультимедіа контенту, що відтворюється через веб-середовище смартфонів.
Опис
Савенюк О. Ю. Особливості використання технології доповненої реальності для розробки настільних навчальних ігор / О. Ю. Савенюк, О. А. Блажко // Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій : матеріали XXII Всеукр. наук.-техн. конф. молодих вчених, аспірантів та студентів, Одеса, 21–22 квіт. 2022 р. / Одес. нац. технол. ун-т ; орг. ком: Б. В. Єгоров (голова) та ін. – Одеса : ОНТУ, 2022. – С. 219–220 : рис. – Бібліогр.: 2 назв.
Ключові слова
доповнена реальність, настільні навчальні ігри
Бібліографічний опис