Стратегічне маркетингове планування діяльності виноробного підприємства як запорука його успішного розвитку

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проведено аналіз товарного асортименту ПрАТ «Одесавинпром», SWOT-аналіз, конкурентний аналіз галузі по М. Портеру. Проаналізувавши можливість використання кожної з чотирьох стратегій відповідно до матриці І. Ансоффа «товар-ринок», виявилося, що для підприємства ймовірною є реалізація стратегії розвитку товару. Також аналіз показав можливість впровадження стратегії диверсифікації, що дозволяє вийти підприємству на ринок з новим інноваційним продуктом. Йдеться про створення продукту нового покоління, який значно підвищує якість життя людей в умовах несприятливої економічної і екологічної обстановки. Завдяки своїм корисним властивостям даний товар отримав назву – «Здоровіт», що в перекладі означає «здорове життя». Представлений сироп має широкий спектр дії, працює на клітинному рівні і використовується для профілактики та лікування понад 60-ти захворювань.
Опис
Голодонюк О. М. Стратегічне маркетингове планування діяльності виноробного підприємства як запорука його успішного розвитку / О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Актуальні питання економіки, фінансів, менеджменту та права в сучасних умовах : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., Полтава, 2 квіт. 2018 р.: у 5 ч. Ч. 2. – Полтава, 2018. – С. 14–16. – Бібліогр.: 2 назв.
Ключові слова
виноробне виробництво, маркетингове планування, стратегія розвитку товару, диверсифікація, інноваційні продукти, «Здоровіт»
Бібліографічний опис