Стратегія диверсифікації виноробного виробництва з метою створення інноваційного продукту зі вторинної сировини

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
ПрАт «Одесавинпром» - одне із найстаріших та провідних підприємств галузі із збереженими традиціями виноробства. Проведено аналіз товарного асортименту ПрАТ «Одесавинпром», SWOT-аналіз, конкурентний аналіз галузі по М. Портеру. Проаналізувавши можливість використання кожної з чотирьох стратегій відповідно до матриці І. Ансоффа «товар-ринок», виявилося, що для підприємства ймовірною є реалізація стратегії розвитку товару. Також аналіз показав можливість впровадження стратегії диверсифікації, що дозволяє вийти підприємству на ринок з новим інноваційним продуктом. Йдеться про створення продукту нового покоління, який значно підвищує якість життя людей в умовах несприятливої економічної і екологічної обстановки. Завдяки своїм корисним властивостям даний товар отримав назву – «Здоровіт», що в перекладі означає «здорове життя». Представлений сироп має широкий спектр дії, працює на клітинному рівні і використовується для профілактики та лікування понад 60-ти захворювань.
Опис
Голодонюк, О. М. Стратегія диверсифікації виноробного виробництва з метою створення інноваційного продукту зі вторинної сировини / О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Наука у контексті сучасних глобалізаційних процесів : тез доп. V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., Дніпро, 30 берез. 2018 р. – Дніпро, 2018. – Ч. 2. – С. 20–25. – Бібліогр.: 2 назв.
Ключові слова
виноробне виробництво, диверсифікація виноробного виробництва, вторинна сировина, інноваційні продукти, «Здоровіт»
Бібліографічний опис