Маркетингові дослідження ринку кондитерських виробів з метою просування іноваційного продукту – корисних солодощів
Вантажиться...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Струц Є. М. Маркетингові дослідження ринку кондитерських виробів з метою просування іноваційного продукту – корисних солодощів / Є. М. Струц ; наук. кер. О. М. Голодонюк // Зб. наук. пр. молодих учених, аспірантів та студентів / Одес. нац. акад. харч. технологій ; гол. ред.
Б. В. Єгоров. – Одеса, 2019. – С. 157–159 : табл. – Бібліогр.: 1 назв.
Ключові слова
маркетингові дослідження, ринок кондитерських виробів, іноваційний продукт, корисні солодощі