Аналіз послуг та якості продукції в закладах ресторанного господарства (ЗРГ)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проведен аналіз послуг та якості продукції в закладах ресторанного господарства на прикладі модельного ресторану. Для проведення аналізу застосовувалися принципи Парето та Ісікави.
Опис
Кушнір, Н.А. Аналіз послуг та якості продукції в закладах ресторанного господарства (ЗРГ) / Н.А. Кушнір, О.А. Кругляк // Тези доп. ІІІ Міжнар. форуму студ., асп. і молодих учен., Дніпропетровськ, 23-24 квіт. 2015 р. / Дніпропетров. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. – Дніпропетровськ, 2015. – С. 549-551.
Ключові слова
ресторанні послуги, якість продукції, ресторанний бізнес, діаграма Ісікави, принцип Парето
Бібліографічний опис