Світові підходи до розвитку концептуальних засад якості освіти та моніторингу якості освіти
Вантажиться...
Дата
2013
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проблема якості освіти стала наріжним каменем у реформуванні національних освітніх систем, що розпочалося наприкінці ХХ ст. і відбувається нині в багатьох країнах світу. Саме якісні показники розвитку освіти визначають ефективність суспільного поступу держав в умовах глобалізації світу та підвищення їхньої конкурентної боротьби за якість життя своїх громадян. Отже, сьогодні освіта починає займати провідне місце в стратегії державної політики щодо суспільного розвитку багатьох країн світу й України зокрема.
Опис
Лобода, Ю.Г. Світові підходи до розвитку концептуальних засад якості освіти та моніторингу якості освіти / Ю.Г. Лобода, О.Ю. Орлова // Сучасні тенденції викладання у вищій школі: інформаційні та інноваційні технології навчання : електрон. зб. тез. 44-ї наук.-метод. конф. викл. акад., Одеса, [10-11 квіт.] 2013 р. / ОНАХТ. – Одеса, 2013. - С. 10.
Ключові слова
якість освіти, розвиток освіти