Маркетинг взаємовідносин як шлях отримання ключових компетенцій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Перед закладами вищої освіти стоїть актуальне завдання – підготовка компетентних фахівців. Проте самотужки виконати таке завдання неможливо, необхідна тісна співпраця через партнерські відносини.
Опис
Голубьонкова, О.О. Маркетинг взаємовідносин як шлях отримання ключових компетенцій / О.О. Голубьонкова // Сучасні тенденції викладання у вищій школі: інформаційні та інноваційні технології навчання : електрон. зб. тез. 44-ї наук.-метод. конф. викл. акад., Одеса, [10-11 квіт.] 2013 р. / ОНАХТ. – Одеса, 2013. - С. 6.
Ключові слова
маркетинг взаємовідносин, підготовка компетентних фахівців, вища освіта
Бібліографічний опис