Проблеми навчальної мотивації
Дата
2016
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Навчання не є за своєю суттю лише добрим запам'ятовуванням наукового матеріалу, який передається викладачем студенту "з голови в голову", – це є процес і результат активної пізнавальної, перш за все, розумової діяльності самого студента з пошуку та розумової переробки наукових знань. Навчання відноситься до одного з основних видів діяльності. Це особливий і складний процес, у перебігу якого формується психіка людини. Особливість навчальної діяльності полягає в тому, що результатом її виступає не зміна предметів, з якими діє суб'єкт, а зміна самого діючого суб'єкта.
Опис
Кузнєцова, І.О. Проблеми навчальної мотивації / І.О. Кузнєцова, К.А. Янченко // Перспективи розвитку науково-методичного забезпечення для самостійного вивчення дисципліни та їх окремих розділів: матеріали 47-ї наук.-метод. конф., Одеса, 4-5 квіт. 2016 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій. – Одеса, 2016. – С. 213-215.
Ключові слова
навчання, організація навчального процесу, навчальний процес, навчальна мотивація