Психолого-педагогічні проблеми адаптивного навчання
Вантажиться...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Як наслідок автоматизації освіти з’явилося поняття адаптивного навчання, яке має на увазі орієнтування процесу навчання на мету, потреби, особливості та можливості кожного окремого студента та побудову графіку та моделі навчання у відповідності до цих критеріїв.
Опис
Хараш К. М. Психолого-педагогічні проблеми адаптивного навчання / К. М. Хараш ; наук. кер. О. В. Ольшевська // Стан, досягнення і перспективи інформаційних систем і технологій – 2019 : матеріали ХІХ Всеукр. наук.-техн. конф. молодих вчених, аспірантів та студентів, Одеса, 22 квіт. 2019 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, ННІ комп’ютер. систем і технологій «Індустрія 4.0» ім. П. М. Платонова, Фак. комп’ютер. інженерії, програмування та кіберзахисту ; орг. ком.: Б. В. Єгоров (голова) та ін. – Одеса, 2019 р. – Ч. 1. – с. 78–79 : – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
проблеми адаптивного навчання, адаптивні освітні системи, адаптивне навчання