Методичні підходи до визначення ємності ринку в дипломних роботах бакалаврів і магістрів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасні умови господарювання вимагають від керівників підприємств уміння приймати управлінські рішення з урахуванням постійних змін ринкового середовища, які створюють не лише загрози, а й надають можливості, з одного боку, для задоволення потреб споживачів, а з іншого, для розвитку самої компанії (фірми, організації).
Опис
Голодонюк О. М. Методичні підходи до визначення ємності ринку в дипломних роботах бакалаврів і магістрів / О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Забезпечення якості вищої освіти : матеріали Всеукр. наук.-метод. конф., Одеса, 10–12 квіт. 2019 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій ; ред. кол.: Б. В. Єгоров (голова) та ін. – Одеса, 2019. – С. 40–43 : табл.
Ключові слова
визначення ємності ринку, дипломні роботи бакалаврів, дипломні роботи магістрів
Бібліографічний опис