Діджиталізація збуту та диверсифікація каналів реалізації продукції малих суб’єктів господарювання аграрного сектора
Вантажиться...
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Формування і розвиток ринкової економіки та відродження підприємництва в аграрному секторі історично співпали з визнанням сільського господарства пріоритетною галуззю в Україні. Основною проблемою підприємницького аграрного сектора стає не стільки організаційна сторона виробництва продукції, а питання здійснення її збуту та пов’язані з цим аспекти: цінова, товарно-збутова, рекламна політика.
Опис
Бахчиванжи Л. А. Діджиталізація збуту та диверсифікація каналів реалізації продукції малих суб’єктів господарювання аграрного сектора / Л. А. Бахчиванжи, О. В. Євтушок, Р. Р. Значек // Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 15–16 жовт. 2019 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, ННІ приклад. економіки та менеджменту ім. Г. Е. Вейнштейна. – Одеса, 2019. – С. 9–12 : табл. – Бібліогр.: 2 назв.
Ключові слова
малі суб’єкти господарювання, аграрний сектор, реалізація продукції