Етапи формування готельних мереж як складової туристичного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сфера надання послуг гостинності, що є однією зі складових туристичної індустрії держави, постає бізнесом, який швидко розвивається та приносить значні надходження, у тому числі в іноземній валюті. У багатьох країнах світу існування засобів розміщення туристів завжди вважалося необхідною умовою для задоволення суспільних потреб.
Опис
Шикіна, О. В. Етапи формування готельних мереж як складової туристичного бізнесу / О. В. Шикіна, С. Г. Ярьоменко // Зб. тез доп. 79-ї наук. конф. викл. акад., Одеса, 16–19 квіт. 2019 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій ; під заг. ред. Б. В. Єгорова. – Одеса, 2019. – С. 168–170. – Бібліогр.: 4 назв.
Ключові слова
туризм, туристичний бізнес, туристична індустрія, готельні мережі
Бібліографічний опис