Фактори формування гастрономічного бренду Одеського регіону

Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальним питанням залишається дослідження процесу формування гастрономічного бренду з метою посилення привабливості туристичної дестинації.
Опис
Харенко, Д. О. Фактори формування гастрономічного бренду Одеського регіону / Д. О. Харенко, О. В. Дишкантюк, С. Є. Саламатіна // Зб. тез доп. 79-ї наук. конф. викл. акад., Одеса, 16–19 квіт. 2019 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій ; під заг. ред. Б. В. Єгорова. – Одеса, 2019. – С. 154–156. – Бібліогр.: 6 назв.
Ключові слова
гастрономічний бренд, туристський гастрономічний бренд, гастрономічний туризм
Бібліографічний опис