Том 8 № 1

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 12
  • Документ
    TWITTER ЯК ЕЛЕМЕНТ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
    (2016) Н. Р. Кордзая
    У статті наведено характеристики мікроблогінгу Twitter як частини загальної системи інтернет-маркетингу: його особливості, інструменти та методи. Приведені дані стану проникнення Twitter у жит-тя населення України та характерні риси його функціонування. Крім того, розглянуто основні кроки, при створенні та просування твіттер-каналу
  • Документ
    ВНУТРІШНЬОГОСПОДАРСЬКА ЗВІТНІСТЬ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ
    (2016) Л. В. Іванченкова, Г. О. Ткачук
    Надана розгорнута характеристика внутрішньогосподарської звітності підприємства. Дослі-джено та проаналізовано її різні категорії з авторським узагальненням. Систематизовано звітну внут-рішню інформацію промислового підприємства. Виділено категорії розподілу обліково-аналітичної ін-формації, що вдосконалюють діючу систему управління підприємства. Наведено склад управлінської (внутрішньогосподарської) звітності для промислового підприємства
  • Документ
    ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ
    (2016) А. М. Іванов, С. Є. Саламатіна
    В статті розглянуто теоретичні основи державної політики розвитку туризму з використанням маркетингу в управлінні цією галуззю економіки. Запропоновано створення на основі специфічних фу-нкцій, методів, інструментів комплексної моделі реалізації державної політики розвитку туризму в Україні
  • Документ
    ВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
    (2016) С. О. Магденко
    У статті досліджено сутність ефективності праці як складової ефективності виробництва, а та-кож шляхи її підвищення. Для досягнення мети підприємством необхідно, з одного боку, створювати та застосовувати мотиваційний механізм для кожного працівника, а з іншого боку, застосовувати ре-тельний контроль ефективності праці. Досліджено організацію внутрішнього контролю на всіх етапах відтворювального процесу виробництва продукції підприємств харчової промисловості
  • Документ
    ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЇХ ОБ’ЄДНАНЬ: АНАЛІЗ, МОНІТОРИНГ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
    (2016) Н. М. Купріна
    Розглянуто підходи до щодо оцінювання ефективності діяльності, як окремого підприємства, так й їх об’єднань, а також доцільності створення агропромислового формування, як механізму забез-печення ефективності та конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості в сучасних умовах зміни зовнішнього середовища. Для оцінювання ефективності власної діяльності підприємств та їх об’єднань запропонована система показників, яка охоплює не тільки власну діяльність підприєм-ства та окремих її видів, а й оцінює ефективність функціонування кожного з сукупності підприємств, які формують агропромислове формування та діяльність всього об’єднання в цілому, тому що на нього поширюється принцип транспарентності