Том 8 № 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Том 8 № 1 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументІННОВАЦІЙНІ СКЛАДОВІ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ВИНОРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ(2016) О. Б. Ткаченко, І. М. Агеєва, В. М. БеркгаутУ статті розглянуто окремі аспекти стратегії розвитку виноробної галузі України, необхідність створення бюро з маркетингу винограду і вина України, вплив розвитку винного туризму на підвищен-ня культури споживання вина та на розвиток виноробної галузі, розглянуто виведення на ринок Укра-їни вин контрольованих найменувань за походженням (КНП)
- ДокументУПРАВЛЕНЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ И ОСОБЕННОСТИ ИХ ПРИМЕНЕНИЯ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ ХРАНЕНИЯ И ПЕРЕРАБОТКИ ЗЕРНА(2016) И. А. СедиковаВ статье проанализированы основные научные работы, касающиеся сферы инноваций и ин-новационного развития. Доказана необходимость введения методов бизнес-процессов на предпри-ятиях хранения зерна в современных условиях, определены основные бизнес-процессы на комбина-тах хлебопродуктов
- ДокументВНУТРІШНЬОГОСПОДАРСЬКА ЗВІТНІСТЬ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ(2016) Л. В. Іванченкова, Г. О. ТкачукНадана розгорнута характеристика внутрішньогосподарської звітності підприємства. Дослі-джено та проаналізовано її різні категорії з авторським узагальненням. Систематизовано звітну внут-рішню інформацію промислового підприємства. Виділено категорії розподілу обліково-аналітичної ін-формації, що вдосконалюють діючу систему управління підприємства. Наведено склад управлінської (внутрішньогосподарської) звітності для промислового підприємства
- ДокументТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ(2016) А. М. Іванов, С. Є. СаламатінаВ статті розглянуто теоретичні основи державної політики розвитку туризму з використанням маркетингу в управлінні цією галуззю економіки. Запропоновано створення на основі специфічних фу-нкцій, методів, інструментів комплексної моделі реалізації державної політики розвитку туризму в Україні
- ДокументВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ(2016) С. О. МагденкоУ статті досліджено сутність ефективності праці як складової ефективності виробництва, а та-кож шляхи її підвищення. Для досягнення мети підприємством необхідно, з одного боку, створювати та застосовувати мотиваційний механізм для кожного працівника, а з іншого боку, застосовувати ре-тельний контроль ефективності праці. Досліджено організацію внутрішнього контролю на всіх етапах відтворювального процесу виробництва продукції підприємств харчової промисловості
- ДокументЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЇХ ОБ’ЄДНАНЬ: АНАЛІЗ, МОНІТОРИНГ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ(2016) Н. М. КупрінаРозглянуто підходи до щодо оцінювання ефективності діяльності, як окремого підприємства, так й їх об’єднань, а також доцільності створення агропромислового формування, як механізму забез-печення ефективності та конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості в сучасних умовах зміни зовнішнього середовища. Для оцінювання ефективності власної діяльності підприємств та їх об’єднань запропонована система показників, яка охоплює не тільки власну діяльність підприєм-ства та окремих її видів, а й оцінює ефективність функціонування кожного з сукупності підприємств, які формують агропромислове формування та діяльність всього об’єднання в цілому, тому що на нього поширюється принцип транспарентності
- ДокументУ статті досліджено теоретико-правові основи організації технічного обслуговування та ремон-ту техніки. Розглянуто еволюцію розвитку сфери агротехнічного сервісного обслуговування в Україні та визначено шляхи розвитку названої сфери.(2016) І. І. Савенко, Ю. Г. НеустроєвУ статті досліджено теоретико-правові основи організації технічного обслуговування та ремон-ту техніки. Розглянуто еволюцію розвитку сфери агротехнічного сервісного обслуговування в Україні та визначено шляхи розвитку названої сфери
- ДокументРОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ(2016) Р. А. ЧерняковаУ статті досліджується сучасний стан та основні тенденції інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості та її місце в промисловості України, розкриваються основні проблеми іннова-ційного розвитку. Також виявляються задачі, вирішення яких є необхідною передумовою інноваційного розвитку харчової промисловості. Запропоновано напрями розвитку управління інноваціями на підп-риємствах та варіанти удосконалення системи управління інноваціями з метою підвищення ефектив-ності інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості
- ДокументВЛИВ ГУДВІЛУ НА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ У ТУРИЗМІ(2016) О. Є. КилинчукУстаттірозглянутоосновніпоказники,якіформуютьпозитивнийгудвілтуристичногопідприєм-стватаїхвпливнаконкурентоспроможність.Обґрунтованопотенціалгудвілу,яксукупністьхарактер-нихповедінковихристуристичноїкомпанії,напрацьованихзачасїїперебуваннянатуристичномурин-ку.Запропонованоскладовірепутаційногопотенціалутуристичногопідприємства,яксукупністьфак-торівневловимогохарактеру,щовключаютьаспективідношеньміжтуристичнимпідприємствомта клієнтами.
- ДокументТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СИСТЕМ ВЕРТИКАЛЬНО СУМІЖНИХ РИНКІВ ЗЕРНА ТА ПРОДУКТІВ ЙОГО ПЕРЕРОБКИ (ІНТЕГРАЦІЙНИЙ ПІДХІД)(2016) О. В. НікішинаВизначеноконцептуальнусутністьдефініцій«суміжнийринок»і«системавертикальносуміжних ринків».Розробленорозширенукласифікаціюсистемвертикальносуміжнихринківзернатапродуктів йогопереробки.Побудованоструктурнумодельвідтворювальноїсистемисуміжнихдозерновогоринків, проаналізовановзаємозв’язокїїструктурнихелементівувнутрішньомутазовнішньомуекономічномупросторі.Визначеноспрямованістьвнутрішньоїінтеграційноїполітикидержавинадосліджуванихринках,обґрунтованодоцільністьоптимізаціїінтенсивностівнутрішніхізовнішніхтоваропотоківдлястійкого відтворювальногорозвиткусистемсуміжнихринківзернаізернопродуктів.
- ДокументПРОБЛЕМИ ФІНАНСОВОЇ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ(2016) Т. М. Ступницька, Г. В. НемченкоУ статті розглянуті проблеми фінансової децентралізації. Визначені джерела фінансування мі-сцевих бюджетів та з’ясовані шляхи покращення соціального розвитку регіонів. Запропоновано розра-хунок доходів регіонального бюджету на кількість населення, за допомогою якого можна оцінювати можливості регіону у соціальному розвитку, необхідність субвенцій. Зроблені пропозиції по пошуку джерел фінансування місцевих бюджетів з урахуванням потенціалів регіонів
- ДокументTWITTER ЯК ЕЛЕМЕНТ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ(2016) Н. Р. КордзаяУ статті наведено характеристики мікроблогінгу Twitter як частини загальної системи інтернет-маркетингу: його особливості, інструменти та методи. Приведені дані стану проникнення Twitter у жит-тя населення України та характерні риси його функціонування. Крім того, розглянуто основні кроки, при створенні та просування твіттер-каналу