Переглянути
Нові надходження
- ДокументРозробка Web-сайту інтернетмагазину з продажу спортивного інвентарю(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Штогрин Олексій ОлексійовичУ наш час прогрес у галузі інформаційних технологій з кожним днем зростає. Інтернет-магазини стали максимально актуальні, бізнес поступово переходить в онлайн, навіть невеликі магазини мають сайти та можливість доставки товару додому. Зараз можна спокійно купити будь-який товар, який нам потрібний в інтернет-магазині. Інтернет-магазин дає багато переваг. Для більшості компаній інтернетє одним із ключових джерел трафіку та прибутку. Враховуючи величезну кількість веб-додатків, що щодня з'являються, веб-розробка стає все популярнішою, а значить на ринкубуде потрібно все більше розробників. Наприклад, ми можемо купити товар у будь-який для нас зручний час, з максимальною вигодою. При наявності інтернет ресурсу у багатьох фірм виникають одні плюси: реклама, залучення нових клієнтів, швидкість подачі інформації. З розвитком технологій гіпертекстової розмітки в Інтернеті почало з'являтися все більше сайтів, тематика яких була зовсім різною – від сайтів великих компаній до сайтів маленьких фірм, які пропонують відвідати їхні офіси в межах одного міста. По суті, інтернет є ядром, яке об'єднує через себе різні інформаційні мережі по всьому світу, або точніше сказати, він складається з величезної кількості глобальних і локальних мереж, що належать різним організаціям і пов'язані між собою в єдиний інформаційний простір. Актуальність даної роботи в тому, що Інтернет зараз необхідно оцінювати як явище, яке стрімко розвиватиметься в 21 столітті і тому важливо вже зараз вивчати і розуміти всю глобальність і важливість змін, що відбуваються у світовій економіці, які швидко наростають. Практичне використання мережі інтернет для продажу товарів та послуг, завойовує передові позиції у світовому бізнесі та відкриває перспективи майбутнього розвитку будь-якої компанії.
- ДокументРозробка ВОСП для зв'язку населених пунктів Одеської області(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Харитонова Дар'я Костянтинівна
- ДокументРозробка додатку для реєстрації телефонних викликів екстрених служб(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Приступюк Вікторія ОлександрівнаЗабезпечення роботи екстрених служб є невід'ємною частиною державної діяльності щодо охорони життя та здоров'я людей, національного багатства і навколишнього природного середовища. Диспетчер пункту зв'язку пожежної охорони − посадова особа чергової зміни служби зв'язку пожежної охорони, а при її відсутності − черговий диспетчер радіотелефоніст підрозділу пожежної охорони, що здійснює прийом повідомлень про пожежі, аварії, стихійного лиха по лініям зв'язку. Диспетчер в оперативному плані підпорядковується оперативному черговому, а з питань експлуатації та технічного обслуговування засобів зв'язку − начальнику нештатної служби зв'язку гарнізону пожежної охорони. Сучасна диспетчерська служба швидкої медичної допомоги централізована, має єдиний телефонний індекс для виклику, автомашини забезпечені медичним обладнанням для здійснення першої медичної допомоги під час руху транспорту. Станція швидкої медичної допомоги відповідно до своїх завдань зобов'язана приймати і реєструвати виклики громадян та миттєво реагувати на них. Поліція відповідно до своїх завдань зобов'язана приймати і реєструвати заяви й повідомлення про злочини та адміністративні правопорушення, своєчасно приймати по них рішення. При отриманні диспетчером пункту зв'язку екстрених викликів громадян за телефоном, обов’язково виконується їх реєстрація. При цьому записуються дата і час виклику, прізвище, ім’я та по-батькові особи, що здійснила виклик, адреса, а також попередня інформація про ситуацію, що сталася. Для спрощення та автоматизації процедури реєстрації доцільно використовувати SIP-телефон та програмне забезпечення для запису викликів і розміщення їх в базі даних. Таким чином можливо буде при необхідності прослухати телефонний виклик, що є звуковим повідомленням. Отже, виникає таке завдання: диспетчер повинен зареєструвати виклик і у разі потреби мати можливість прослухати звукове повідомлення. Дипломний проект присвячений створенню саме такого додатку.
- ДокументРозробка WEB-додатку захищеної соціальної мережі(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Половенко Олексій СергійовичСоціальні мережі − основна причина, через яку на сьогоднішній день зростає кількість часу, що користувачі проводять у Інтернеті. Головні переваги соціальних мереж пов’язані з можливістю користувачів заявляти про свої інтереси і розділяти їх з оточуючими. Це дає підставу стверджувати, що соціальні мережі є не тільки засобом для спілкування, а й потужним маркетинговим інструментом, більш того, що незабаром вони стануть необхідним інструментом для ведення будь-якої діяльності. Соціальні мережі слугують майданчиком для неформального спілкування, допомагають створювати нову музику, є серйозним інструментом для пошуку співробітників і партнерів [1]. Всі соціальні мережі мають ряд спільних рис: − наявність реєстрації (тобто облікового запису) користувача, коли при реєстрації користувач вказує деяку інформацію про себе, за якою його можна ідентифікувати; − вхід в систему за допомогою відкриття сеансу (користувач вказує ім'я і підтверджує свою особистість введенням пароля); − налаштування оточення (наприклад, вказівка додаткових даних про себе, своїх інтересів). Соціальні мережі є потужним інструментом маркетингових досліджень, оскільки користувачі добровільно публікують інформацію про себе, свої погляди, інтереси, переваги і так далі. Зважаючи на це, рекламодавці можуть досить чітко визначати, яких саме користувачів зацікавить їх оголошення, і направити свої рекламні оголошення конкретним користувачам в залежності від інформації в їх профілях (вік, стать, місце проживання та інше). Головним призначенням соціальних мереж є здійснення соціальних взаємин між користувачами Інтернет [2]. У представленій дипломній роботі виконано розробку WEB-додатку захищеної соціальної мережі за технологією клієнт-сервер. Метою проекту є вивчення методів створення інформаційних ресурсів, спрямованих на поліпшення соціальних взаємин громадян нашої країни.
- ДокументРозробка соціальної рекламної продукції сучасними програмними засобами(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Матвєєв Михайло ІгоровичВажливим аспектом цього дипломного проекту є дослідження і розробка сучасної соціальної рекламної продукції. Соціальна рекламна продукція відрізняється від звичайної комерційної реклами тим, що її метою є не тільки просування товарів або послуг, а й передача соціально значущих і важливих повідомлень. Розробка соціальної рекламної продукції потребує особливого підходу та глибокого розуміння проблеми, яку необхідно вирішити або суспільного питання, що потребує уваги. Метою такої реклами може бути привернення уваги до проблем довкілля, здоров'я, безпеки, освіти, соціальної справедливості та інших важливих тем. Буде розроблено соціальну рекламну продукцію, яка сприятиме підвищенню обізнаності та приверненню уваги громадськості до обраної соціальної проблеми. Вона ґрунтуватиметься на глибокому аналізі та розумінні У рамках цього дипломного проекту, досліджується і створюється інноваційна соціальна рекламна продукція з використанням сучасних програмних інструментів. Проект націлений на розробку ефективних рекламних матеріалів, здатний привернути увагу цільової аудиторії та ефективно комунікувати рекламні повідомлення. Увага також приділяється використанню передових програмних засобів. Використання сучасних програмних інструментів, як-от Adobe Photoshop, Figma і Blender, дасть змогу створювати унікальні та привабливі рекламні матеріали, що відповідають сучасним вимогам і очікуванням аудиторії. Це програмне забезпечення забезпечує високу гнучкість і ефективність у створенні якісних рекламних матеріалів. Використовуючи ці інструменти, створюються рекламні матеріали для соц. мереж, а також інші формати рекламних банерів. Важливим аспектом дипломного проекту є розробка унікального брендингу, який містить у собі логотип, типографіку та колірну гаму. Ці елементи створюють єдиний стиль та ідентифікацію продукції, даючи змогу ефективно передавати цінність та ідеї рекламного повідомлення.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »